New posts

Adam-West's posts

22323 posts found

Feb. 21, 2021, 6:52 p.m.
Posts: 280
Joined: Oct. 23, 2003
Re: MVOD

https://youtu.be/BuQG6_evFc8

Feb. 21, 2021, 6:49 p.m.
Posts: 280
Joined: Oct. 23, 2003
Re: MVOD

https://youtu.be/V4c4yQXk6Ug

Feb. 18, 2021, 6:30 a.m.
Posts: 280
Joined: Oct. 23, 2003
Re: PQOD

Posted by: JBV

^^  darkly awesome. i can think of a few people i've had the misfortune to know who this applies to.

Pretty much anyone in logging or fish farming

Feb. 12, 2021, 9:18 a.m.
Posts: 280
Joined: Oct. 23, 2003
Re: bitcoin

They should be the first registered trading platform, since they are the ones helping write the regulations with BCSC.

Feb. 11, 2021, 6:28 p.m.
Posts: 280
Joined: Oct. 23, 2003
Re: bitcoin

Netcoins gunna do good things. Bigg as well..

Feb. 7, 2021, 10:41 a.m.
Posts: 280
Joined: Oct. 23, 2003
Re: Himalayan Glacier breaks, India side

Holy fuckin shit

Feb. 3, 2021, 6:31 p.m.
Posts: 280
Joined: Oct. 23, 2003
Re: corporate taxes

If I remember right there was a previously deleted bot post that received this thread initially

Feb. 2, 2021, 4:47 p.m.
Posts: 280
Joined: Oct. 23, 2003
Re: Recommend me a roofer - ashphalt shingle replacement

Posted by: FLATCH

Posted by: Adenance

Any good roofers at the moment after all these years? I'm looking for a good price and quality at the same time. I'll be back home in a few weeks and I think it's time to work on this.

Where is home?

Do bots have homes?

Feb. 1, 2021, 9:56 a.m.
Posts: 280
Joined: Oct. 23, 2003
Re: bitcoin

Cc me on that shit kenn

Jan. 30, 2021, 2:36 p.m.
Posts: 280
Joined: Oct. 23, 2003
Re: bitcoin

Posted by: Fast-Orange

Yeah I've heard two different narratives as to why they put a stop to the orders. As a common pleb who knows nothing about stock trading i have no idea which one is the truth. Apparently they sold a bunch of peoples stocks at a dip though without their permission which seems shady as fuck.

Either they had a liquidity issue which the CEO said they didn't, or they had a back door deal to halt buying the stock and only allowing people to sell, which the CEO also says they didnt.. so they're fucked either way.

Jan. 30, 2021, 12:39 p.m.
Posts: 280
Joined: Oct. 23, 2003
Re: bitcoin

Posted by: Fast-Orange

Posted by: aShogunNamedMarcus

Posted by: Fast-Orange

Im with Adam West and just started a trading account.

I'm gonna YOLO a grand into AMC and GME on Monday when my deposit clears as that is the one that still has the highest volume of shorts on it.

It's not even about the money for me. I just wanna hurt these guys.

Have they unfrozen trading yet?

I don't think they ever froze trading. From my ynderstanding Robinhood stopped trading because they ran out of cash to cover the flood of orders. They'll be allowing people to buy all the memestocks on Monday again apparently.

Definitely has nothing to do with Robinhood being partly owned by Citadel who gave Melvin capital a couple billions of dollars cause cause they got called out on their shorts...

Jan. 30, 2021, 12:09 p.m.
Posts: 280
Joined: Oct. 23, 2003
Re: bitcoin

Posted by: Fast-Orange

Im with Adam West and just started a trading account.

I'm gonna YOLO a grand into AMC and GME on Monday when my deposit clears as that is the one that still has the highest volume of shorts on it.

It's not even about the money for me. I just wanna hurt these guys.

Fortunately I'm working with a couple engineers that are right into is so I can get actual answers to my autistic questions I've had about investing. But yeah been waiting since Tuesday to participate and still don't have funds in my account. I doubt I see anything in time. 

I'm thinking silver is a good place to park some money

Jan. 28, 2021, 4:52 p.m.
Posts: 280
Joined: Oct. 23, 2003
Re: bitcoin

All is well the same my account isn't set up and I have no major money. I'm not gunna yolo my equity lol

Jan. 28, 2021, 4:34 p.m.
Posts: 280
Joined: Oct. 23, 2003
Re: bitcoin

This shit show was the kick in the pants I needed to set myself up for a investing account.

Jan. 27, 2021, 6:40 a.m.
Posts: 280
Joined: Oct. 23, 2003
Re: bitcoin

Posted by: Couch_Surfer

Posted by: heckler

GME is pretty frightening what a horde can do.  What’s next?  NBR takeover of M&T Bank Corp?

Meh.   Good on the Reddit crowd for sleuthing out that 140% of GME’s float was shorted then trapping the hedge funds.  It’s a great show to watch.

Capitalism is a bitch.

I feel like the fallout from this is gunna be big. Billionaires don't like it when the common people Cath a break. Fuck them though.

22323 posts found

Forum jump: